A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Кролевецької міської ради

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Електромонтажні роботи – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45310000-3- Капітальний ремонт. Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації

Дата: 04.07.2025 14:42
Кількість переглядів: 91

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Електромонтажні роботи   – за кодом CPV за ДК 021:2015 –  45310000-3-
Капітальний ремонт. Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень у Опорному закладі « Кролевецький ліцей № 3» Кролевецької міської ради за адресою: Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, буд. 36

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 №710.

 

 Ідентифікатор закупівлі:                                  UA-2025-07-02-006734-a

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

- клас наслідків (відповідальності) – СС1;

 Технічне завдання у Додатках 2  до ТД (відомість обсягів робіт, відомість ресурсів).

1. Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.

2. Учасник повинен надати дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання капітального ремонту будинків і споруд.

3. Учасник повинен надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці (повинна включати в себе роботи, що виконуються  на висоті понад 1,3 метра).

4. Учасник процедури закупівлі має надати Гарантійний  лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), про підключення об’єкту за власний рахунок до системи цілодобового пожежного спостереження на пульт спостереження, що має відповідні ліцензії.

5. Довідка* про кожного суб’єкта господарювання, в обсязі не менше 20% від вартості договору, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, згідно з формою:

Інформація про залучення субпідрядників, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю

 

Повне найменування субпідрядної організації  та місцезнаходження

 

Види робіт, які передбачається виконувати

Вартість робіт, що будуть виконуватися субпідрядною організацією у % до ціни тендерної пропозиції  учасника

1

2

3

(*Якщо Учасник не передбачає залучати субпідрядні організації, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, до виконання робіт, то він повинен це  підтвердити листом довільної форми)

6. Учасник повинен надати чинну ліцензію на право провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (повинна включати наступні види діяльності: монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей / монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень).

7. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати розрахункові кошторисні документи у складі:

- Договірної ціни;

- Пояснювальна записка до договірної ціни;

- Дефектний Акт;

- Локальні кошториси;

- Підсумкова відомість ресурсів.

- проект календарного графіку виконання робіт.

До підсумкової відомості ресурсів повинна надаватись довідка , яка має містити інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.

Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.

8. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5, на підтвердження чого Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати ліцензію.

9. Документи, які повинен надати учасник, щодо підтвердження ступеня локалізації товару, зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг:

У випадках закупівлі товарів, що передбачені підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) закупівля здійснюється з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, що визначений самостійно виробником товару, повинен дорівнювати чи перевищувати у 2025 році - 25%.

У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник у складі пропозиції повинен надати:

- Довідку у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(-ів), який(-і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. Додатково учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.

При цьому, пункт 6-1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону не застосовується у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, то для товарів, що походять із однієї з країн, з якими укладено такі угоди, учасник надає у складі тендерної пропозиції:

- відповідне підтвердження у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару (засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями, декларація про походження товару/сертифікат про регіональне найменування товару, тощо) та інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару).

10. Учасник торгів надає довідку про те, що учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт, ознайомився з ПКД та зобов’язується надати всю необхідну технічну документацію, пов’язану з виконаними роботами, що необхідна для здачі об’єкту в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт учасник повинен надати Акт огляду об’єкту з підтвердженням ознайомлення з фактичними обсягами та видами робіт з відміткою відповідальної особи Замовника про здійснення огляду в період уточнень.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021    № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». згідно з наявної проектно-кошторисної документації.

При визначенні очікуваної вартості було використано робочий проект: «Капітальний ремонт. Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень у Опорному закладі « Кролевецький ліцей № 3» Кролевецької міської ради за адресою: Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, буд. 36». Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням: коштів на утримання служби замовника, коштів на здійснення технічного нагляду; вартості ПКД; вартості експертизи проектної документації  коштів на здійснення авторського нагляду..

Розмір бюджетного призначення: 3180676,00 грн – кошти державного  та місцевого бюджету.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 3180676,00 грн грн грн. з ПДВ.

Додаток 2 відомість обсягів робіт

Додаток 2 відомість ресурсів

 


« повернутися

Вхід для адміністратора