Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Капітальний ремонт і реставрація – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт ПРУ 69998 за адресою: вул. Дударя, 37
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Капітальний ремонт і реставрація – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт ПРУ 69998 за адресою: вул. Дударя, 37, м. Кролевець, Конотопського району, Сумська область
Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 №710.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-04-009581-a
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- клас наслідків (відповідальності) – СС2;
Технічне завдання у Додатках 2 до ТД (відомість обсягів робіт, відомість ресурсів).
1. Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
2. Учасник повинен надати копію договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів.
3. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. При виконанні робіт/наданні послуг, щодо предмету закупівлі, учасники повинні застосовувати заходи із захисту довкілля, про що учасник письмово, у своїй пропозиції, повідомляє Замовника, вказуючи перелік таких заходів, та додатково, подає копію наказу про призначення відповідальної особи за відповідний напрямок.
4. З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати
- оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», та виданий на ім’я Учасника;
- оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та виданий на ім’я Учасника.
- оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та виданий на ім’я Учасника.
Сертифікати повинні бути дійсними (підтвердити шляхом надання у складі пропозиції звіту по первинному або щорічному аудиту), а також видані акредитованим органом із сертифікації. (Наявність даних сертифікатів є гарантією спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність послуг/робіт протягом усього часу їх надання/виконання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги/роботи, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг/робіт, знаходяться під контролем).
5. Довідка* про кожного суб’єкта господарювання, в обсязі не менше 20% від вартості договору, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, згідно з формою:
Інформація про залучення субпідрядників, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Повне найменування субпідрядної організації та місцезнаходження |
Види робіт, які передбачається виконувати |
Вартість робіт, що будуть виконуватися субпідрядною організацією у % до ціни тендерної пропозиції учасника |
1 |
2 |
3 |
(*Якщо Учасник не передбачає залучати субпідрядні організації, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, до виконання робіт, то він повинен це підтвердити листом довільної форми).
6. Копія ліцензії (з усіма додатками) Учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця на право займатися відповідною господарською діяльністю, якщо отримання такого документу передбачене чинним законодавством України.
7. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати розрахункові кошторисні документи у складі:
- Договірної ціни;
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
- проект календарного графіку виконання робіт.
До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл).
До підсумкової відомості ресурсів повинна надаватись довідка , яка має містити інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
8. Для підтвердження наявності бетонного заводу учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність бетонного заводу (далі - БЗ) за наступною формою:
Довідка про наявність бетонного заводу
№ з/п |
Найменування БЗ |
Місцезнаходження БЗ (адреса) |
Правовий статус (власний, орендується, лізинг чи залучений на інших правах користування, закупівля суміші**) |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
Учасник повинен надати сертифікат відповідності або паспорт якості тощо на бетон, що застосовується під час виконання робіт
* У разі, якщо БЗ є власністю учасника, в складі тендерної документації надається копія свідоцтва про право власності БЗ або інший документ, що підтверджує право власності.
* У разі залучення БЗ, учасником в складі тендерної пропозиції надається копія чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю договору з власником БЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування БЗ.
**У разі закупівлі готової бетонної суміші учасник додатково, окрім інформації, вказаної в таблиці «Довідка про наявність бетонного заводу» надає інформацію про виробника/постачальника бетонної суміші (код ЄДРПОУ, місцезнаходження), чинні договори на закупівлю/постачання бетонної суміші та/або надання послуг з виготовлення бетонної суміші.
9. Документи, які повинен надати учасник, щодо підтвердження ступеня локалізації товару, зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг:
У випадках закупівлі товарів, що передбачені підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) закупівля здійснюється з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, що визначений самостійно виробником товару, повинен дорівнювати чи перевищувати у 2025 році - 25%.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- Довідку у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(-ів), який(-і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. Додатково учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
При цьому, пункт 6-1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону не застосовується у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, то для товарів, що походять із однієї з країн, з якими укладено такі угоди, учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- відповідне підтвердження у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару (засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями, декларація про походження товару/сертифікат про регіональне найменування товару, тощо) та інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». згідно з наявної проектно-кошторисної документації.
При визначенні очікуваної вартості було використано робочий проект: «Капітальний ремонт ПРУ 69998 за адресою: вул. Дударя, 37, м. Кролевець, Конотопського району, Сумська область». Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням: коштів на утримання служби замовника, коштів на здійснення технічного нагляду; вартості ПКД; вартості експертизи проектної документації коштів на здійснення авторського нагляду..
Розмір бюджетного призначення: 55060927,00 грн – кошти державного та місцевого бюджету.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 55060927,00 грн грн. з ПДВ.
Додаток 2. Відомість обсягу робіт