A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Кролевецької міської ради

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Капітальний ремонт і реставрація – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу

Дата: 30.08.2024 14:15
Кількість переглядів: 93

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Капітальний ремонт і реставрація    – за кодом CPV за ДК 021:2015 –  45453000-7 - Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу "Кролевецький ліцей № 3" Кролевецької міської ради за адресою: вул. Рушникова, 36, м. Кролевець, Конотопського району, Сумської області

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 №710.

 

 Ідентифікатор закупівлі:                                  UA-2024-08-27-002865-a

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

- клас наслідків (відповідальності) – СС1;

   1. Технічне завдання у Додатку 2 (pdf.) до ТД

     2.  Учасник до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, надає, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку № 2 кошторисну документацію із наступних документів:

- договірну ціну ;

-  дефектний акт;

- локальні кошториси;

- підсумкова відомість ресурсів;

-розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;

-зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;

-календарний графік виконання робіт.

Кошторисна документація повинна бути розроблена на ліцензованому програмному комплексі АВК-5 або аналогічному ліцензованому програмному комплексі, підписана та завірена печаткою (у разі її наявності) організацією-учасником та сертифікованим інженером-проектувальником, що її складав. У складі тендерної пропозиції надається копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника, завірена печаткою та підписом інженера- проектувальника.

3. Для підтвердження наявності бетонного заводу учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність бетонного заводу (далі - БЗ)  за наступною формою:

Довідка про наявність  бетонного заводу

№ з/п

Найменування БЗ

Місцезнаходження БЗ (адреса)

Правовий статус (власний, орендується, лізинг чи залучений на інших правах користування, закупівля суміші**)

1

2

3

4

 

 

 

 

 

        БЗ повинен бути атестований на виготовлення бетонних та залізобетонних виробів відповідно, ДСТУ Б В.2.7-96-2000 або ДСТУ Б В.2.6-2:2009 або ДСТУ 9208:2022 про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи, а саме - Атестат виробництва (атестат виробництва повинен бути чинним на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).

        * У разі, якщо БЗ є власністю учасника, в складі тендерної документації надається копія свідоцтва про право власності БЗ або інший документ, що підтверджує право власності.

        * У разі залучення БЗ, учасником в складі тендерної пропозиції надається копія чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю договору з власником БЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування БЗ.

        **У разі закупівлі готової бетонної суміші учасник додатково, окрім інформації, вказаної в таблиці «Довідка про наявність бетонного заводу» надає інформацію про виробника/постачальника бетонної суміші (код ЄДРПОУ, місцезнаходження), чинні договори на закупівлю/постачання бетонної суміші та/або надання послуг з виготовлення бетонної суміші.

    6. Копія Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).

    7. Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці

 

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

 

Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021    № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». згідно з наявної проектно-кошторисної документації.

При визначенні очікуваної вартості було використано робочий проект: "Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу "Кролевецький ліцей № 3" Кролевецької міської ради за адресою: вул. Рушникова, 36, м. Кролевець, Конотопського району, Сумської області. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням: коштів на здійснення технічного нагляду; вартості ПКД; вартості експертизи проектної документації  коштів на здійснення авторського нагляду.

Розмір бюджетного призначення : 22172607,00 грн – кошти державного бюджету згідно Субвенції на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 22172607,00 грн грн. з ПДВ.

Додаток 2 до ТД

 


« повернутися

Вхід для адміністратора