A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Кролевецької міської ради

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Деревина – за кодом CPV за ДК: 021:2015: 03410000-7 (Паливна деревина (I та II група)) на 2024р.

Дата: 15.03.2024 15:52
Кількість переглядів: 32

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Деревина – за кодом CPV за ДК: 021:2015: 03410000-7 (Паливна деревина (I та II група))   на 2024р.

 

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 №710.

 

 

 Ідентифікатор закупівлі:                                           UA-2024-03-14-006419-a ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

№ з/п

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

Технічні, якісні та інші характеристики

1

Паливна деревина (I група)

 

 

 

 

  

м. куб

1004,00

В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота залишившихся сучків не повинна перевищувати 30 мм. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Дрова приймаються партіями. якість яких відповідає ТУУ16.1-00994207-005:2018.

 

2

Паливна деревина (II група)

  

 

 

 

м. куб

430,00

В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота залишившихся сучків не повинна перевищувати 30 мм.       Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Дрова приймаються партіями. якість яких відповідає ТУ У16.1-00994207-005:2018.

1. Ціна на паливну деревину включає в себе:

- транспортні витрати по доставці за адресами, передбаченими в тендерній документації (Додаток № 3 до ТД – перелік закладів) ;

- здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт при поставці деревини та інших витрат, визначених законодавством;

 - розпилювання деревини згідно дислокації закладів освіти (Гарантійний лист про те, що учасник при поставці товару забезпечить розпилювання деревини згідно дислокації закладів освіти:

Найменування закладу

 
 

Алтинівський ліцей Кролевецької  міської ради (розпилювання по 1 метру)

 

Дубовицький ліцей Кролевецької міської ради (розпилювання по 0,60 метра)

 

Спаський ліцей

Кролевецької міської ради (розпилювання по 0,60 метра)

 

Опорний заклад  "Мутинський ліцей" Кролевецької  міської ради (розпилювання по 1 метру)

 

Обтівський ліцей Кролевецької міської ради (розпилювання по 0,70 метра)

 

Тулиголівський ліцей  Кролевецької міської ради (розпилювання по 0,80 метра)

 

Центр позашкільної освіти (с. Спаське) (розпилювання по 0,70 метра)

 

 

2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (Гарантійний лист про те, що учасник при поставці товару дотримуватиметься застосування заходів із захисту довкілля та вживатиме необхідні заходи для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище).

3. Учасник повинен забезпечити замовнику можливість встановити простежуваність товару за принципом «крок назад». Якщо учасник закупівлі є виробником продукції, що складає предмет закупівлі, такий учасник зобов’язаний надати підтвердження в довільній формі з зазначенням його місця розташування та легалізації згідно чинного законодавства.

У випадку, якщо учасник не є виробником, він зобов’язаний підтвердити законність походження заготовленої для постачання замовнику деревини, зокрема надати замовнику відповідний документ.

 

Інші документи

1

Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство. 

2

  1. Скановані документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для юридичних осіб)).

У разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме, якщо договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції підписує не керівник, а інша особа, яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції, подається сканована довіреність (доручення) на цю особу про надання їй повноважень підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції.

3

  1. Копія Статуту із змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу або Опис із зазначенням контрольного номеру для доступу до Статуту на сайті Мін'юсту;(лист-роз’яснення у разі відсутності Статуту або іншого установчого документу)

4

  1. Скановане свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку. В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

 

Очікувана вартість предмету закупівлі:

" Паливна деревина (I та II група) "за кодом СРV за ДК021:2015:  03410000-7 - Деревина  визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі.

При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку товару, був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro, запиту цінових пропозицій з урахуванням віддаленого розташуванням закладів освіти Кролевецької міської територіальної громади.

Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2024 рік.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 2551992,00 грн. з ПДВ.


« повернутися

Вхід для адміністратора