A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Кролевецької міської ради

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Вершкове масло – за кодом CPV за ДК: 021:2015: 15530000-2 - (Масло вершкове жирністю не менше 73%) на 2023р

Дата: 20.01.2023 16:50
Кількість переглядів: 35

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості по закупівлі: Вершкове масло – за кодом CPV за ДК: 021:2015: 15530000-2  -   (Масло вершкове жирністю не менше 73%)   на 2023р.

 

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 №710.

 

 

 Ідентифікатор закупівлі:                                          UA-2023-01-19-013828-a

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

№ зп

Найменування предмета закупівлі

Опис

Од. виміру

Кількість

1

Масло солодко вершкове не менше 73% жирності фасоване

Масло солодковершкове (фасоване в брикети по 0,2 кг) має бути із вмістом жиру 73%, від світло-жовтого до жовтого кольору, однорідного за всією масою. Консистенція: однорідна, пластична, щільна, поверхня на розрізі блискуча або слабо блискуча, суха. Запах чистий, добре виражений вершковий із присмаком пастеризації. Не має бути стороннього запаху, смаку та зайвої рідини, а також плісняви, гнилі, домішок. Масло вершкове має бути виготовлене за ДСТУ 4399:2005. Склад продукту: вершки з коров’ячого молока. Енергетична цінність на 100 грам продукту має становити не менше 665 ккал, масова частка вологи має становити не більше 25%..

  Тара і пакувальні матеріали повинні бути легкими, міцними, зручними, добре зберігати товар від деформації та пошкодження. На тарі фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника та потужностей (об’єкта) виробництва, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, позначку «без ГМО».

 

кг

970,00

 

1. Товар, що постачається повинен мати експертні висновки незалежної акредитованої лабораторії про результати дослідження (випробувань) показників безпеки харчового продукту, що є предметом закупівлі на мікробіологічні показники (кількість мезофільних мікроорганізмів, БГКП, сальмонела, лістерії, стафілокок), показники стеринової фракції жирів (фітостерини). Документ має бути виданий на ім’я учасника або виробника, датований 2021-2022 роками і має бути наданий у складі цінової пропозиції.   

2. Товар обов’язково повинен містити маркування із зазначення назви харчового продукту, назви та адреси підприємства-виробника, ваги нетто, склад, дати виготовлення, терміну придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність.

3. Товар не повинен містити штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів, а  також ГМО.  Безпосередньо на підприємстві-виробнику повинна бути ефективно впроваджена система менеджменту безпеки харчової продукції, що в значній ступені зменшує ризики потрапляння в продукти харчування небезпечних чинників відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 22000:2019, копії відповідних сертифікатів мають бути надані Замовнику у складі пропозиції.

4. Доставка і розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника по заявці замовника.

5. Транспортування  здійснюється згідно Санітарних правил для підприємств продуктової торгівлі СанПиН 5781-91 від 16.04.1991 року.

6. При постачанні продуктів харчування повинні дотримуватись температурні умови.

7. Транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів». Учасник обов’язково повинен виконувати промивання та дезінфекцію кузова рухомого складу.     

8. Залишковий строк придатності на момент постачання повинен становити не менше 80% від кінцевого строку використання, встановленого підприємством-виробником.

9. Кожна партія товару повинна супроводжуватися товарно-транспортною накладною та додатково документами, які підтверджують його якість та безпеку,  відповідність автотранспорту вимогам санітарних норм та правил.  Документи, що супроводжують товар та упаковка товару повинна містити чітку інформацію про дату виготовлення товару, умови та термін зберігання.

10. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін.

11. Замовник має право зробити вибіркове лабораторне дослідження товару, який був поставлений за договором, на якість та відповідність санітарно-гігієнічним нормам.

12. Витрати Замовника на лабораторне дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник.

13. У разі виявлення неякісного товару постачальник зобов’язаний замінити цей товар на якісний товар протягом одного календарного дня, а Замовник має право розірвати договір у односторонньому порядку.

 

Категорично забороняється постачання:

-  продуктів, що містять генетично модифіковані організми;

- продуктів, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти;

- продуктів, що містять більше 3-х Е, в зв’язку з тим, що не відомо як вони взаємодіють;

- продуктів, що містять акриламід (канцерогенна та мутагенна речовина) та глутамат натрію.

 

 

 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:

а) виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

б) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

в) довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою*, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон))

г) особисті медичні книжки встановленої форми № 1-ОМК на водія та експедитора, що супроводжуватиме товар в дорозі, разом з медичними картками. Окрім того, зазначені особи мають пройти гігієнічне навчання відповідно до вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», про що учасником у складі пропозиції мають бути надані підтверджуючі документи;

д) Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (без порушень). 

г) документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» (надати наказ про впровадження системи НАССР).

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

 

Очікувана вартість предмету закупівлі:

" Масло вершкове жирністю не менше 73%  "за кодом СРV за ДК021:2015:  15530000-2 - Вершкове масло визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі.

При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку товару, був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro, запиту цінових пропозицій з урахуванням віддаленого розташуванням закладів освіти Кролевецької міської територіальної громади.

Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2023 рік.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 291000,00 грн. з ПДВ.


« повернутися

Вхід для адміністратора