Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради

Методичне об’єднання спеціалістів психологічної служби з теми «Готовність дитини до школи. Роль практичного психолога».

   25 січня 2019 року на базі Кролевецького закладу дошкільної освіти  (ясла-садок) №10 «Горобинка» відбулося методичне об’єднання  спеціалістів психологічної служби з теми «Готовність дитини до школи. Роль практичного психолога».

   Чуприна Т.В., методист методичного кабінету управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму, наголосила про важливість участі практичного психолога у підготовці дітей до школи. Звернула увагу, що вивчення готовності дітей відбувається за методикою Керна-Ірасика двічі на рік (січень, травень), а подальша корекційно-розвивальна робота може здійснюватися за «Корекційно-розвивальною програмою з розвитку  когнітивної сфери (для роботи з дітьми  старшого дошкільного віку)», укладач якої О.В. Крикун.

   Практичний психолог ЗДО №10 Апаріна В.І. провела заняття «Допомога Герді»  з дітьми старшого дошкільного віку, мета якого розвивати дивергентне мислення, розумові операції (аналіз, синтез, узагальнення), зв’язне мовлення, пам'ять, спостережливість, увагу, творчу уяву дрібну моторику рук, сприяти розвитку самоконтролю, умінню зосереджуватися, спонукати до розвитку довільності психічних процесів.

   Практичний психолог ЗДО5,7 Парна О.М. ознайомила  з особливостями психологічної готовності дітей до школи. Говорила про мотиваційний (особистісний), інтелектуальний та емоційно-вольовий компоненти психологічної готовності дітей до школи.

   Практичний психолог  ЗДО №8 Данильчук О.В. розповіла про поради батькам, висвітливши чотири аспекти: пізнавальну активність, позитивні емоції, спілкування та відпочинок.

   Практичний психолог ЗДО №10 Апаріна В.І. презентувала буклет «Чи готова моя дитина до школи?», у якому запропоновані конкретні ігри для батьків з дітьми та висвітлені відповіді на запитання: як дізнатись, чи готова дитина до навчання в школі? Як підготувати дитину до навчання? Що робити, якщо дитина неуважна? Як допомогти, якщо в дитини погана пам'ять? і т.д.

   На завершення Чуприна Т.В., методист методичного кабінету  управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму, підбила підсумки та наголосила на невідкладності роботи з профілактики булінгу в освітньому середовищі. 

 



« повернутися до списку новин