Етика спілкування з дитиною з особливими освітніми потребами
29 листопада на базі управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради відбулося засідання методичного об`єднання асистентів вчителів, вихователів які працюють в інклюзивних класах, групах з теми «Етика спілкування з дитиною з особливими освітніми потребами».
На особливостях етичних вимог до асистента вчителя, який працює в інклюзивному класі, детально зупинилася Савіна А.А., асистент вчителя опорного закладу «Кролевецький ліцей №3» Кролевецької міської ради.
Тригуб Л.А, асистент вчителя Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Кролевецької міської ради, поділилася з присутніми досвідом роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
Пам`ятку для батьків особливих дітей презентувала Тимошенко К.В., асистент вчителя Кролевецького навчально-виховного комплексу №6 «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів заклад дошкільної освіти (ясла-садок)» Кролевецької міської ради.
Практичний психолог Інклюзивно-ресурсного центру Кролевецької міської ради Малес Н.О. у своєму виступі зупинилася на особливостях роботи та етичних вимогах до педагогічних працівників ІРЦ.
У цікавій ігровій формі провела майстер-клас «Створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі» та надала практичні рекомендації по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами методист управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради Чуприна Т.В.
Підводячи підсумки засідання методичного об`єднання, присутні висловили щирі слова подяки за цікаву, змістовну, насичену форму проведення заходу.