Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради

Семінар за участю Сергія Дятленка «Боротьба за якість освіти в громадах».

8 червня 2018 року  з ініціативи управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради за участю експерта з питань освіти Центрального офісу реформ при Мінрегіоні  Сергія Дятленка відбувся семінар «Боротьба за якість освіти в громадах».

Представникам педагогічної спільноти,  батьківської громадськості та депутатам Кролевецької міської ради пан Сергій дав чіткий механізм аналізу проблем у системі освіти. Яка школа доцільна? Скільки коштує бюджету один учень? Чи доцільніше підвіз? Що таке опорна школа? Чи всі функції та обов'язки виконуються вчителями?

Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» органи місцевого самоврядування створюють умови для здобуття громадянами повної загальної середньої освіти. З цією метою вони формують оптимальну мережу для надання якісних та доступних освітніх послуг.

Сергій Миколайович зауважив: «Найпоширеніший міф, з яким зіштовхуюся на кожній зустрічі з питань формування спроможної мережі шкіл в сільській місцевості - «Немає школи – немає села». Жодна школа ще не врятувала села. Село рятують робочі місця. Якщо школа є найбільшим роботодавцем у селі, то і село, і школа приречені. Напередодні виборів не вимагайте від кандидатів обіцянки зберегти школу, вимагайте СТВОРИТИ (організувати) НОВІ РОБОЧІ МІСЦЯ. І тоді школа залишиться, бо буде потрібною. Школа має бути конкурентною або не бути! Вчитель має бути конкурентним або не бути! Депутати мають боятися не оптимізації мережі закладів освіти (звільнити кума, першу вчительку), а мають боятися НЕ вихованих дітей, НЕ навчених дітей. Діти мають виходити зі школи з практичними навичками соціалізації, вирішення життєвих проблем, бути навчені азам прийняття рішень, аналізу своїх дій, мати перший підприємницький досвід».

Освітяни наразі переживають дві реформи одночасно: територіальну і освітню. Територіальна реформа мотивує до впровадження нових форм організації управління освітньою галуззю, забезпечення методичного супроводу педагогічних працівників, визначає нову роль школи в громаді. Освітня реформа, офіційний старт якої заплановано на 1 вересня 2018 року змінює освітню парадигму із знаннєвої на компетентнісну, модернізує зміст освіти, впроваджує автономію закладів освіти, змінює підходи до забезпечення якості надання освітніх послуг та фінансування закладів загальної середньої освіти.



« повернутися до списку новин