Використання медіа дидактичних та технічних засобів навчання в освітньому просторі НУШ
Цього річ українська освіта зазнала багато змін. Крок за кроком упродовж року вчителі дізнавалися про особливості реформ, вивчали ключові аспекти й упевнено йшли назустріч сучасній освіті. Упродовж чотирьох місяців цього навчального року учителі перших класів плідно упроваджували у навчальний процес новітні технології. Однією із новацій Нової української школи є використання у освітньому процесі інтерактивної дошки. Дошка допомагає створити максимально комфортні умови роботи, але лише в тому випадку, якщо вчитель пізнає всі « секрети» інтерактивної дошки.
09 січня 2019 року у спеціалізованій школі № 1 відбувся «Методичний порадник» для вчителів початкових класів « Як «оживити» інтерактивну дошку». Учитель початкових класів Прокопенко Катерина Віталіївна провела майстер – клас з використанням інтерактивної дошки на уроках у початковій школі. Учитель практично ознайомила з особливостями ефективного використання програмного забезпечення дошки, використання онлайн – сервісів, самостійного створення практичних завдань для інтерактивної дошки. Катерина Віталіївна відповіла на багато запитань, що стосувались практичного застосування інтерактивної дошки.
Застосування інтерактивної дошки дозволяє вчителю набагато ефективніше управляти демонстрацією візуального матеріалу, організовувати групову роботу і створювати власні інноваційні розробки, при цьому не порушуючи звичний ритм і стиль роботи.
Присутні погодились з тим, що потрібно постійно навчатись, використовуючи для цього відео майстер-класи в youtube, участь у семінарах і тренінгах, під час дистанційних курсів.