A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Кролевецької міської ради

Педагогічні «посиденьки» для керівників та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти «Використання технології мнемотехніки в освітньому процесі ЗДО»

Дата: 25.01.2019 09:34
Кількість переглядів: 135

   Фото без опису24 січня 2019 року на базі Кролевецького закладу дошкільної освіти (ясла- садок) №5 Кролевецької міської ради відбувся семінар педагогічні «посиденьки» для завідувачів та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти.

    У заході взяли участь керівники закладів дошкільної освіти Кролевецької міської ради у кількості 15 педагогів. Семінар складався з практичної та пленарної частини.

     

 

   Під час практичної частини учасники заходу мали змогу переглянути фрагменти організованої освітньої діяльності з використанням технології мнемотехніка. Вихователь дітей старшого дошкільного віку Мандрика О.Л. провела заняття «Зачароване дерево». Використовуючи для зацікавлення дітей сніжинку вихователь знайомить дітей з явищами зими, складають з допомогою мнемотехніки розповіді. Діти грали в гру «Відгадай на дотик», складали прикмети, уявляли себе сніжинками, розповідали вірші на запам’ятовування, відповідали на запитання. В завершенні діти, шляхом відповідей, склали розповідь про зиму. Вихователь Демченко І.В. провела квест-гру з дітьми старшого дошкільного віку «Здоров’я – це життя» з використанням прийомів мнемотехніки. З допомогою гри-подорожі діти удосконалювали знання про здоровий спосіб життя, розширювали уявлення про способи профілактики здоров’я та правила особистої гігієни. В грі вихователь використала п’ять зупинок: режим дня, загартування, гігієна, зарядка, вітаміни. Діти не тільки активно розважались, але й повторювали свій режим дня, розвивали абстрактне мислення, викликали бажання берегти своє здоров’я.

   Під час пленарної частини розглянули актуальні питання впровадження технології мнемотехніка в закладах дошкільної освіти. Вихователь-методист Гончаренко Н.О. підготувала для присутніх тренінг «Використання технології мнемотехніки в освітньому процесі ЗДО», що складався з: привітання педагогів, міні-лекції «Виникнення мнемотехніки», роботи з картинками, мозкового штурму «Прийоми МТ у освітньому процесі», вивчення віршів, роботи з колажем, роботи в підгрупах «Що дає нам МТ?».

  За результатами роботи учасники отримали методичні рекомендації вихователя-методиста Гончаренко Н.О. з використання прийомів та методів мнемотехніки в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.

   Присутні педагоги отримали велике задоволення від побаченого, активно долучалися до спільної роботи для ближчого вивчення прийомів та методів мнемотехніки.

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 


« повернутися

Вхід для адміністратора