Педагогічні «посиденьки» для керівників та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти «Використання технології мнемотехніки в освітньому процесі ЗДО»
24 січня 2019 року на базі Кролевецького закладу дошкільної освіти (ясла- садок) №5 Кролевецької міської ради відбувся семінар педагогічні «посиденьки» для завідувачів та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти.
У заході взяли участь керівники закладів дошкільної освіти Кролевецької міської ради у кількості 15 педагогів. Семінар складався з практичної та пленарної частини.
Під час практичної частини учасники заходу мали змогу переглянути фрагменти організованої освітньої діяльності з використанням технології мнемотехніка. Вихователь дітей старшого дошкільного віку Мандрика О.Л. провела заняття «Зачароване дерево». Використовуючи для зацікавлення дітей сніжинку вихователь знайомить дітей з явищами зими, складають з допомогою мнемотехніки розповіді. Діти грали в гру «Відгадай на дотик», складали прикмети, уявляли себе сніжинками, розповідали вірші на запам’ятовування, відповідали на запитання. В завершенні діти, шляхом відповідей, склали розповідь про зиму. Вихователь Демченко І.В. провела квест-гру з дітьми старшого дошкільного віку «Здоров’я – це життя» з використанням прийомів мнемотехніки. З допомогою гри-подорожі діти удосконалювали знання про здоровий спосіб життя, розширювали уявлення про способи профілактики здоров’я та правила особистої гігієни. В грі вихователь використала п’ять зупинок: режим дня, загартування, гігієна, зарядка, вітаміни. Діти не тільки активно розважались, але й повторювали свій режим дня, розвивали абстрактне мислення, викликали бажання берегти своє здоров’я.
Під час пленарної частини розглянули актуальні питання впровадження технології мнемотехніка в закладах дошкільної освіти. Вихователь-методист Гончаренко Н.О. підготувала для присутніх тренінг «Використання технології мнемотехніки в освітньому процесі ЗДО», що складався з: привітання педагогів, міні-лекції «Виникнення мнемотехніки», роботи з картинками, мозкового штурму «Прийоми МТ у освітньому процесі», вивчення віршів, роботи з колажем, роботи в підгрупах «Що дає нам МТ?».
За результатами роботи учасники отримали методичні рекомендації вихователя-методиста Гончаренко Н.О. з використання прийомів та методів мнемотехніки в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.
Присутні педагоги отримали велике задоволення від побаченого, активно долучалися до спільної роботи для ближчого вивчення прийомів та методів мнемотехніки.