Алгоритм дій у разі виявлення ознак чи фактів насильства, у тому числі булінгу щодо дітей
Алгоритм дій
у разі виявлення ознак чи фактів насильства, у тому числі
булінгу щодо дітей
Однією з актуальних проблем, що стоять перед сучасним українським суспільством, є подолання й недопущення будь-яких проявів насильства щодо дітей як у закладі освіти, так і за його межами. Ключову роль у справі захисту дітей від насильства мають відігравати заклади освіти, адже діти значну частину часу проводять саме в них. Не можуть залишатися заклади освіти осторонь і від вирішення проблеми домашнього насильства. Робота з цього напрямку здійснюється в межах повноважень, що визначені відповідними нормативними документами.
Порядок виявлення, розгляду та реагування на випадки булінгу в закладі освіти
Булінг (цькування) – діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному чи фізичному здоров’ю потерпілого.